Kundrelationer

Många av våra kunder har blivit stamkunder under de snart 3 åren som vi har funnits. De kommer in i butiken mer eller mindre regelbundet.Många kollar in produkterna i webshopen och kommer sedan in i butiken för att prova och köpa.  Andra kunder ringer och beställer. Vissa av kunderna känns nästan som personliga vänner. Vi småpratar och jag vet ungefär var i landet som de bor.

Idag fick jag besök av en sådan kund från Stockholm. Jag blev glad. Jag har funderat några gånger på att det var länge sedan som jag såg den kunden. Så idag öppnades dörren och där stod vederbörande. Trevlig som alltid.

När kunderna återkommer så känner jag ju att de är nöjda med våra produkter och det bemötande som de får, Det är trevligt med sådana kunder. Men allavåra kunder är ju trevliga! Jag känner mig privilegierad som får träffa dem och samspråka med dem!

ulsans

 

 

Kommentera

pspringare

The greatest WordPress.com site in all the land!

Varjager's Weblog

I vår del av världen. En titt på fosterlandet och dess styrande elit med kritiska ögon.

Petterssons gör skillnad!

Oberoende nyheter, satir och allvar om politik, journalistik, invandring, mångkultur, islam, brottslighet, rasism, natur, livet och musik.

Tanja Bergkvists Blog

Kamp mot fördumningsindustrin

Ett vettigt alternativ

Om man tänker steget längre

Erling Hellenäs svenska blog

Den stora bilden och dess delar

Hexanmexan "shake my hand?"

Elefanten dog en plågsam död

Rune Lanestrands blogg

Politik, jordbruk, Vänersborg, Sverige, EU och världen kommenteras av småbrukaren Rune Lanestrand

corneliadahlberg

Gräsrotsrevolution

WTF?

100 möjligheter istället för hen!

Anna Ernius

politik, litteratur och möten med världen

Ryggraden!

Qui tacet, consen'tit.

Nya Il Convito

Mohamed Omars blogg om fezens filosofi, gotisk steampunk och upsaliensisk pulp fiction

Josefin Utas

Mina egna tankar om nuet och framtiden

Otillständig

- kroniskt oppositionell

Helena Palena

ENVAR SIN EGEN REDAKTÖR! Copyright!

Asylkaos

Politiker och media förstör vårt land. Nu försvarar vi oss. (Alla texter och bilder är fria att sprida vidare.)

anthropocene

Ett partipolitiskt oberoende libertarianskt forum för debatt och opinionsbildning

DET GODA SAMHÄLLET

HÄR SKAPAS SAMTIDENS SJÄLVFÖRSTÅELSE

